000 01724nam a2200313 i 4500
008 241113s2024 sp c glg
017 _aVG 742-2023
020 _a9788411104586
080 1 _a82-T
100 _aCarballeira, Paula
_d(1972-)
_eaut
_9307620
245 0 _aWombo Combo
_c/ Paula Carballeira
250 _a2º ed. novembro
260 _aVigo
_b: Xerais
_c, 2024
300 _a85 p.
_b: il. cor
_c; 19 cm
500 _aUn texto teatral vibrante que aborda desde a empatía o fenómeno das vidas virtuais e a soidade na adolescencia.
505 _aFicha de lectura accesible na ligazón: https://recursos.grupoanaya.es/catalogos/proyectos_lectura/XG00384301_9999961256.pdf
520 3 _aSara odia a súa vida, ou polo menos a súa vida real: non ten case amigas e moito menos amigos; búrlanse nos estudos, nin sequera mediocre... Sara ten a sensación de que podería desaparecer e ninguén se decataría. Pero Sara ten outra vida, unha vida virtual onde xoga en liña con ducias de persoas e é imbatible nas loitas facendo << Wombo Combo>>. Sara pasa cada vez máis tempo diante da pantalla: deixa de falar, de comer, de durmir... Ata que entra nun video xogo novo onde debe ir superando retos se non quere sufrir as consecuencias.
521 _aTER
650 _aSoidade
_95525
650 _aIdentidade
_9307621
650 _aVida virtual
_9307610
650 _aAdicción
_912234
650 _aAdolescencia
_9307622
650 _aVideoxogos
_914473
700 _aCheshire, Paula
_eill
_d(1993-)
_9169860
856 _uhttps://www.xerais.gal/libro/de-11-anos-en-diante/wombo-combo-paula-carballeira-9788411104586/
997 _e3
_dValidado